Marketing na agrafce

Każdy przedsiębiorca chce dotrzeć ze swoim towarem bądź usługą do jak największej liczby potencjalnych odbiorców. Możliwości, jakie oferuje współczesna reklama są rozmaite. Jednym z najstarszych, a przy tym wciąż popularnym i praktykowanym sposobem promocji firmy, produktu lub wydarzenia są przypinki reklamowe, czyli małe personalizowane gadżety reklamowe.

przypinka reklamowa

Znajdziemy je na całym świecie, a powstały w Stanach Zjednoczonych. Z reguły przypinki reklamowe występują w czterech rozmiarach: 25mm, 39mm, 59mm i 75mm średnicy, przy czym wielu producentów oferuje także inne rozmiary niestandardowe, również na życzenie klienta. Najbardziej klasyczny rozmiar 25mm wywodzi się z pierwszych przypinek amerykańskich o średnicy jednego cala. Zwykle przypinki są okrągłe, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by zamówić je owalne, prostokątne, czy nawet trójkątne – w ofertach producentów znajdziemy i takie.

Przypinki, zwane także butonami i badzikami, mocuje się za pomocą agrafki, rzadziej na magnesie lub „żabce”. Agrafka jest mechanizmem tanim, prostym i umożliwia noszenie przypinek na ubraniu bądź plecakach. W tej postaci nosi je często młodzież identyfikująca się z danym klubem sportowym bądź zespołem, nadaje się też do promocji wydarzeń kulturalnych i wizerunków polityków w kampaniach wyborczych. W ubiegłych wyborach samorządowych niejeden kandydat na prezydenta czy burmistrza używał tego typu przypinek.

Jeśli zainteresowały nas przypinki, to pamiętajmy, aby zamawiać te dobrej jakości, czyli najlepiej przypinki metalowe – wykonane ze stali nierdzewnej. Będą mocniejsze i trwalsze, przez co będzie można ich używać dużo dłużej. Przypinki na zamówienie nie należą do zbyt drogich gadżetów, więc nie warto tutaj jeszcze oszczędzać na jakości ich wykonania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *